Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ufc.br/handle/riufc/52115
Type: Resumo
Title: O entusiasmo do professor ao ensinar e lidar com a turma como fonte de motivação no aprendizado da língua inglesa
Authors: Furtado, Mônica Dourado
Keywords: Entusiasmo;Aprendizagem;Motivação
Issue Date: 2002
Publisher: UFC
Citation: FURTADO, Mônica Dourado. O entusiasmo do professor ao ensinar e lidar com a turma como fonte de motivação no aprendizado da língua inglesa. Pesquisas em lingüística e literatura: descrição, aplicação, ensino. Fortaleza: Universidade Federal do Ceará-GELNE, 2002. p.502-503.
Abstract: The enthusiasm shown by the teacher in the classroom works as a source of motivation in all fields of learning. The objective of this article is to investigate through data analysis of questionnaires applied, until what limit the students are influenced by the enthusiasm of the teacher when learning the English language.
URI: http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/52115
ISBN: 85-960478-0-3
Access Rights: Acesso Aberto
Appears in Collections:PPGL - Capítulos de livro

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2002_capliv_mdfurtado.pdf120,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.