Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositorio.ufc.br/handle/riufc/52115
Type: | Resumo |
Title: | O entusiasmo do professor ao ensinar e lidar com a turma como fonte de motivação no aprendizado da língua inglesa |
Authors: | Furtado, Mônica Dourado |
Keywords: | Entusiasmo;Aprendizagem;Motivação |
Issue Date: | 2002 |
Publisher: | UFC |
Citation: | FURTADO, Mônica Dourado. O entusiasmo do professor ao ensinar e lidar com a turma como fonte de motivação no aprendizado da língua inglesa. Pesquisas em lingüística e literatura: descrição, aplicação, ensino. Fortaleza: Universidade Federal do Ceará-GELNE, 2002. p.502-503. |
Abstract: | The enthusiasm shown by the teacher in the classroom works as a source of motivation in all fields of learning. The objective of this article is to investigate through data analysis of questionnaires applied, until what limit the students are influenced by the enthusiasm of the teacher when learning the English language. |
URI: | http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/52115 |
ISBN: | 85-960478-0-3 |
Access Rights: | Acesso Aberto |
Appears in Collections: | PPGL - Capítulos de livro |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2002_capliv_mdfurtado.pdf | 120,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.