Navegando por CNPq CNPQ::LINGUISTICA, LETRAS E ARTES::LETRAS::LINGUAS ESTRANGEIRAS MODERNAS

Ir para: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou entre com as primeiras letras:  
Mostrando resultados 1 a 19 de 19
Data do documentoTítuloAutor(es)Tipo
2023Affection as the core issue during teaching speaking abilities in english to elementary studentsFaier, Gabrielle SilvaTCC
2023An analysis of the noun phrase modification: the nominal modifier in present-day english culinary recipesMagalhães, Davi VianaTCC
2023Como a criatura de Mary Shelley evidencia o preconceito estético e seus efeitos na subjetividade socialViana, Bárbara dos SantosTCC
2023Comparing peer planning to individual planning and its results on the oral performance in an English as a foreign language classroomAlves, João Victor SantosTCC
2023Critical discourse analysis : Ms. Morello speech in Everybody hates ChrisRibeiro, Daniel Lucas CostaTCC
2023Critical discourse analysis regarding freedom of speech and hate speech on social media in Brazil: a literature reviewAlves, Loren BenícioTCC
2023Desafios da comunicação em língua inglesa de um aeroviário nos aeroportos brasileirosCavalcanti, Mariana da CostaTCC
2023El guía de pronunciación ‘forvo’ como herramienta complementaria en el desarrollo de la comprensión auditiva en cursos libres de español.Sousa, Manoel Lucas Ximenes deTCC
2023Um estudo sobre riso e atemporalidade: o que faz rir em o guia do mochileiro das galáxias?Bezerra, Igor MouraTCC
2023Foreign textbooks’ analysis under the implications of BNCC: focus on multiliteracies and english as a lingua francaNascimento, Ádria Damara Lustosa doTCC
2023How-to psytoolkit: ferramenta multifuncional para experimentos e questionários psicolinguísticosSilva, Amabelle Brena Dantas daTCC
2023Imágenes nacionalistas de la Guerra Civil Española: un análisis crítico con base en la Gramática del design visualEduardo, Lorena Marissa SousaTCC
2022Investigating the role of teaching pronunciation to learners of english as a second languageAlves, Lyvya Pereira de AzevedoTCC
2023Novice teachers’ motivations and beliefs to develop pronunciation in the english languageLinhares, Marcilon de SousaTCC
2023Posibilidades y desafíos en la enseñanza y aprendizaje de Lengua Extranjera (LE) a niños con autismo en los años iniciales de la enseñanza fundamentalCosta Júnior, Cícero Camilo Monteiro daTCC
2023Reflections about teaching english in a bilingual school and in a regular basic school: developing teaching identificationFerreira, Luís Gustavo IrineuTCC
2023Relato de experiência: a construção da minha identidade docente enquanto professora de língua inglesaLima, Naya Juana dos SantosTCC
2023The first chapter of the translated text “My sweet orange tree” by José Mauro Vasconcelos: an analysis through the lenses of equivalenceOliveira, Iandra Ferreira Morais deTCC
2023The portrayal of the witches in Macbeth: a comparative analysis of The Weird Sisters in three film adaptationsRibeiro, Ariadne Karmona de LimaTCC