Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositorio.ufc.br/handle/riufc/49733
Type: | TCC |
Title: | Aureoleds 2.0 : um dispositivo vestível tecnológico-performático |
Authors: | Soares, Iury Queirós |
Advisor: | Oliveira Filho, João Vilnei de |
Keywords: | Arte;Tecnologia;Performance (Arte) |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | SOARES, Iury Queirós. Aureoleds 2.0 : um dispositivo vestível tecnológico-performático. 2019. 45 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação em Engenharia de Computação)- Universidade Federal do Ceará, Campus de Quixadá, Quixadá, 2019. |
Abstract in Brazilian Portuguese: | Esse trabalho tem como propósito a criação de um dispositivo tecnológico performático, baseado no trabalho colaborativo Aureoleds, de Wellington Junior (Tutunho), João Vilnei e Paulo Cerqueira. Esse projeto tem o objetivo de desenvolver uma nova versão do projeto Aureoleds, intitulado Aureoleds 2.0, a partir de uma reformulação de seu projeto inicial, desenvolvendo uma nova estrutura física, fazendo e produzindo um novo software com apoio de um Ambiente de Desenvolvimento Integrado (IDE) a partir de seu modelo físico reformado, utilizando da abordagem de Design Participativo (DP) para a realização do trabalho |
Abstract: | This work has the objetive of create a perfomative technological device, based on the collaborative work called Aureoleds, by Wellington Junior (Tutunho), João Vilnei and Paulo Cerqueira. This project aims to develop a new version of the Aureoleds project, titled Aureoleds 2.0, from a redesign of its initial project, develop a new physical structure, produce a new support of the Integrated Development Environment (IDE), from its reformed physical model, using the Participatory Design (DP) approach to create this work. |
URI: | http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/49733 |
Appears in Collections: | ENGENHARIA DE COMPUTAÇÃO-QUIXADÁ - Monografias |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2019_tcc_iqsoares.pdf | 24,09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.