Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ufc.br/handle/riufc/26676
Type: TCC
Title: BOAZZ: um editorial de moda para a marca fortalezense Mantenha
Title in English: BOAZZ: a fashion editorial for the fortaleze brand Keep
Authors: Albuquerque, Leonardo Ângelo da Costa
Advisor: Cunha, Fernando Luis Maia da
Keywords: Fotografia;Editorial;Marketing
Issue Date: 2017
Citation: ALBUQUERQUE, L. A. da C. (2017)
Abstract in Brazilian Portuguese: O presente trabalho, por meio de um editorial de moda, teve como objetivo traduzir para a linguagem visual a personalidade e essência da marca de moda fortalezense MANTENHA. Tal tradução, por sua vez, objetivou a aproximação e identificação da marca com seu público alvo, através das redes socias utilizadas pela marca. O projeto foi desenvolvido com base em preceitos metodológicos e teóricos consolidados por autores consagrados, tal como o briefing de Philips e o marketing 3.0 de Kotler. Ao utilizar estes preceitos foi possível sistematizar a execução do trabalho prático proposto com afinco e objetividade. O resultado obtido foi um editorial com grande carga emocional que transmite a personalidade e estilo de vida tanto da persona da marca quanto de seu público-alvo.
Abstract: The present work, through a fashion editorial, aimed to translate visual language the personality and essence of the fashion brand strengthen MAINTAIN. This translation, in turn, aimed at the approximation and identification of the brand with its public through the partner networks used by the brand. The project was developed based on methodological and theoretical precepts consolidated by established authors, such as the briefing Philips and Kotler marketing 3.0. By using these precepts it was possible to systematize the execution of the proposed practical work with hardness and objectivity. The result was a emotional editorial that conveys the personality and lifestyle of both the of the brand and of its target audience.
Description: ALBUQUERQUE, Leonardo Ângelo da Costa. BOAZZ: um editorial para a marca fortalezense Mantenha. 2017. 63 f. Projeto Executivo (Graduação em Design-moda)-Universidade Federal do Ceará, Fortaleza, 2017.
URI: http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/26676
Appears in Collections:DESIGN MODA - Projetos de moda

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_tcc_lacalbuquerque.pdf15,85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.