Mostrando resultados 1 a 20 de 25
Próximo >
Data do documento | Título | Autor(es) | Tipo |
2018 | An analysis of assessment measures in english language learning in an elementary school | Ribeiro, Dayana Ketley Arnaud Gomes | TCC |
2020 | An overview on the preparation of the english teachers at our public schools | Rodrigues, Marcos Antônio Feitoza | TCC |
2020 | As contribuições da língua materna para o processo psicolinguístico de cadeias de associações: uma análise entre casos | Oliveira, Raul Rodrigo Holanda de | TCC |
2019 | Decision-making for next lesson planning based on previous class: experience report on a pedagogical residence project in english as a foreign language class in Brazil | Silva, Marcelly de Souza | TCC |
2016 | Diversidade lexical e níveis de proficiência (B2 e C1) em português como língua adicional | Cardoso, Lídia Amélia de Barros | Tese |
2017 | Duolingo as a tool for learning the english language in the classroom to improve writing vocabulary | Sousa, Gloubélia Maria Bezerra de | TCC |
2022 | Efeitos da gravação de vídeos na aquisição lexical de estudantes de inglês como segunda língua no Brasil | Costa, Larissa Teixeira da; Cardoso, Lídia Amélia de Barros | Resumo |
2018 | O estágio de regência em língua inglesa e o desenvolvimento de conhecimentos e habilidades docentes | Cardoso, Lídia Amélia de Barros; Silva Netto, José William da | Artigo de Periódico |
2007 | Estilos de aprendizagem e estratégias cognitivas: em busca de maior autonomia na aprendizagem de língua estrangeira. | Cardoso, Lídia Amélia de Barros | Dissertação |
2019 | Grouping strategies developed in a 9th grade class | Oliveira, Paulo Sérgio Pereira de | TCC |
2019 | Perceptions of english teaching in private and public schools in Brazil | Honório, Arthur Paiva Pereira | TCC |
2020 | Possíveis efeitos cognitivos do bilinguismo: o que pesquisadores nos dizem | Silva, Evelyn Batista da | TCC |
2023 | Processamento lexical em um grupo de indígenas imigrantes de etnia Warao aprendizes de português como língua de acolhimento | Santos Júnior, Pedro Saraiva dos | Dissertação |
2019 | Reflections of a systemic bilingual teacher about language acquisition in a summer immersion experience | Oliveira, Francisco Rodrigo Soares | TCC |
2019 | Some features of the audiolingual method observed in an 8th grade english book | Sousa, Luzimara Silva de | TCC |
2019 | Student teachers' beliefs on oral corrective feedback | Vasconcelos Neto, Jaime José de. | TCC |
2022 | Teaching english as a second language in brazilian schools: beyond the verb to be | Cardoso, Lídia Amélia de Barros; Cajazeiras, Milla Barbosa Rios | Resumo |
2019 | The challenges faced by english undergraduate students in writing their final papers | Lima Neto, José Ferreira | TCC |
2018 | The challenges to learn english in a public school context by the eyes of the students – a case study | Alves, Janyelle Lima | TCC |
2020 | The english language learner as a protagonist | Vaz, Eurico Mayer | TCC |