Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 32 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018An analysis of assessment measures in english language learning in an elementary schoolCardoso, Lídia Amélia de Barros; Ribeiro, Dayana Ketley Arnaud Gomes
2020As contribuições da língua materna para o processo psicolinguístico de cadeias de associações: uma análise entre casosCardoso, Lídia Amélia de Barros; Oliveira, Raul Rodrigo Holanda de
2017Duolingo as a tool for learning the english language in the classroom to improve writing vocabularyCardoso, Lídia Amélia de Barros; Sousa, Gloubélia Maria Bezerra de
2019Perceptions of english teaching in private and public schools in BrazilCardoso, Lídia Amélia de Barros; Honório, Arthur Paiva Pereira
2021The role of textbook amid a pandemic year: the experience report of teaching English in a public professional school in FortalezaCardoso, Lídia Amélia de Barros; Sousa, Raquel Maria Gadelha de
2019The challenges faced by english undergraduate students in writing their final papersCardoso, Lídia Amélia de Barros; Lima Neto, José Ferreira
2021The effect of interlingual homophones on bilingual lexical accessSousa, Leticia Rodrigues de
2018Aspectos estilísticos da tradução de “corpo fechado”, de Guimarães rosa, para o InglêsFreitas, Luana Ferreira de; Oliveira, Kamila Moreira de
2018Warcraft’s Arthas Menethil: a shakespearean tragic hero?Silva, Carlos Augusto Viana da; Lima, Antonio Jonathan de
2022As interações de Lady Macbeth como potencial influenciador sobre seu marido na peça Macbeth de William ShakespeareAndrade, Paulo Roberto Nogueira de; Ribeiro, Ana Márcia Sales